Renault Captur
Online campagne "Capture the Captur"
Intro
De nieuwe Captur van Renault rijdt nog niet op straat rond, maar wél over het internet. Via nieuwe technieken en hechte samenwerking met de media-partner, hebben we deze campagne weten te realiseren.
Plaatsing
De campagne was te vinden op de website van NU.nl, Telegraaf, AutoWeek en diverse websites in de automotive sector. Op deze sites waren take-over's (pagina-grootte overlays) en/of banners van de actie te zien, waarmee je mee kon interacteren.
Banners
Op diverse automotive websites en forums wordt de banner getoond. Na het "capture'n" (vastleggen) van de Captur, wordt je doorgelinkt naar de landingspagina. Mis je hem? Dan krijg je een tip van waar een andere banner kunt vinden.
Tips
Na je eerste "capture" van de Captur, ontvang je op de landingspagina een tip van ons; Over waar je de volgende kunt vinden. Dit was mogelijk dankzij de hechte samenwerking met de media-partner.
Wat het een tof concept maakt
Meestal worden banners genegeerd. Bij deze campagne spoorde we de kijker juist aan opzoek te gaan naar de banners.