Nescafé

Hun 75-jarig jubileum

Intro

Voor het 75-jarig jubileum van Nescafé wilden ze een activatie op hun Facebook-pagina. Hierbij wilden ze hun fans op persoonlijk niveau bij betrekken. Omdat het om een jaartal ging, kozen we voor jaartallen, oftewel leeftijden van de fans.

Van concept...

...tot uitgewerkt

We zijn een tijd samen, met Nescafé

Nescafé bestaat al een hele poos. Dat verhaal willen ze ook vertellen. Op de achtergrond zie je —door middel van beelden— hoever je in de tijdlijn bent van hun bestaan.

Doel voor ogen

Samen met nog twee vrienden moet je –met jullie leeftijden opgeteld– uitkomen op 75 jaar.

Zelf ben je...

Bijvoorbeeld 23 jaar. Daarbij hoort het beeld van hun 23 jaargang en bondig tekstje van wat er toen speelde.

Kies een vriend(in)

Weet jij hoe oud iedereen is? Dus dat kan even puzzlen zijn.

Opgeteld

Samen 52 jaar. Ook daarbij hoort het beeld en bondig tekstje van wat zich toen afspeelde bij Nescafé.

Even rekenen

Eén laatste plekje en één keer kans. Met wie kom je op 75 jaar uit?

Uitgerekend: Klaar

Samen 75 jaar. Top! Ook daarbij de teksten van "Vandaag: het 75-jarig jubileum".

Gelukt?

Naar wie mogen wij hem opsturen? Geef je adres op, dan ontvang je jouw koffiepakket spoedig thuis.

Meer of minder dan 75

Oei, dat is jammer. Geen prijs.

Touchpoints

Total coverage

Alles werd uit de kast getrokken. Zowel figuurlijk als letterlijk.

Onder de indruk?

Ga de samenwerking aan.